Sohn meines Vaters
Simon has a love-hate relationship with his father, a polyamorous Jewish psychiatrist. When his parents go on holiday, Simon initiates a seductive game of cat-and-mouse with his father’s mistress and gets disastrously tangled up in the sticky family network.