Sogno di tango
In order to escape from her dull everyday life, Natascia, a mother of a two-year-old, starts dancing the tango. Dancing allows Natascia to dream of a better life, one that is more passionate and rich in emotions. Through her love for the tango Natascia meets dancer and international tango star Cecilia Gonzalez. Together they travel to Buenos Aires and discover its milongas. That is where Natascia starts to realise where dreams fade and reality begins.