Skies
A rushing flow of images and sounds, with no beginning or end. The walk-through video installation takes visitors on a journey through familiar environments that become distant galaxies. The 30-minute loop is viewed while lying down – in the midst of a sound composition that unfolds through sixteen channels into a three-dimensional acoustic space.