Siriri – Le cardinal et l’imam
Bangui, capital of the Central African Republic. Rebels are instrumentalizing religion and pushing Christians and Muslims to kill each other. Together with Imam Kobine Lamaya, Cardinal Dieudonné Nzapalainga implores the people not to succumb to the trap of this repetitive scenario. A film about an unusual duet that strikes realities not only in Africa.