Sin Razón
Frida seeks to break free from her relationship when her boyfriend shows no understanding and loses his temper on his visit at the clinic. Her friends distract her, but the right support is missing. Haunted by her traumas, Frida seeks belonging in the nightlife. She follows her inner voice, which leads her to new insights. On new ground, she is ready to face her past.