Shot in Italy
A filmmaker and refugee from Sierra Leone arrives in Southern Italy after fleeing from his country and enduring the hell of Libya. Once stranded, he teams up with an Italian filmmaker and other refugees to continue his dream of making movies. Will he succeed?