Shadow Thieves
The film follows five professional photographers in Los Angeles, Latin America, Paris, Berlin and Switzerland in their daily struggle to come by. It shows how digitalization and the internet affects and transforms their work deeply. It talks about the world as much as about the image of that world. It talks about pictures and their meaning and what they trigger in those who watch them.