Sempervirens
Since he fell off his bike, Mr. Jacot hasn’t been himself; in fact he isn’t really anybody. The brain damage he sustained in the fall means his existence is reduced to the bare minimum of consciousness. Mr. Jacot is an unresponsive body lying in a white bed. He is treated at the acute neurorehabilitation centre of the CHUV by a group of highly specialized therapists. He begins a long journey, structured by the regular rhythm of these therapies, where he has to learn how to use his body again and to re-establish his personality.