Searching for the 5th Direction
The search for the self and the memories and emotions associated with it lead us through forgotten and dark places of an inner world. We move in an apparent interactivity, generated by the camera work, through spaces created from around one hundred fifty 3D scans, torn between curiosity and resistance.