Screen Time
A thumb touches the screen of a smartphone. What starts out as an innocent pastime develops into ongoing consumption, driven by relentless swiping movements. The screen becomes permeable and absorbs the thumb. This marks the beginning of an uncontrollable, wild ride through digital content.