Schwerelos
Paul has only one wish, which he would like to fulfill for his deceased mother. This seems impossible. After basketball training, he starts a conversation with Tim who is also in a wheelchair. Tim convinces him to climb up the mountain. While hitchhiking they are picked up by two American paraglider pilots who are heading in the same direction. Shortly before they reach their destination, something happens that brings their plans to a standstill.