Schwarze Blumen
«When black flowers suddenly begin to grow everywhere in the meadow, then the farmer notices that something is wrong with the meadow». Although Roland Gretler planned to use the dawning of the 21st century as an occasion to retire, his picture archive on everyday life and social history continues to grow on a daily basis.