Sang d'encre
Our longing for a fantasized sense of security dictates far more than we may care to realise. If you consider fear as one of the foundations of social relations and a major motivator of our actions, then everything seems to be built on an absurdity. It is this very absurdity that “Sang d'encre”, in a playful way, tries to question.