Rose Spirit
Fanny is 17. Between discussions with her girlfriends, the desire to make a new look and the competition between sisters, she goes through adolescence and her questioning. She is the most introverted of her three sisters and she doesn't share their passion of sport. For it is through singing and her faith in God that Fanny manages to escape and build her identity. Alone in her room, in church with a group of young people or on the banks of a river, Fanny experiences the beginning of her independence.