Roberto Succo
Kurt is just over 20 and has an accent that is hard to place. Lea is younger and more shy. The two meet one summer at the seaside and have a flirt. Kurt is a taciturn loner who steals cars, is responsible for a number of strange break-ins, and lives from his ill-gotten gains, spending his money on arms and ammunition. Major Thomas is in charge of the investigation of a series of crimes including the murder of a police officer in Savoy, various break-ins, the kidnapping of a woman, and the disappearance of a man in Sisteron. Convinced at an early stage that these deeds are all the work of a single individual, he formulates the theory that the culprit is a madman, perhaps an Italian. The Major's interest in the case soon reaches the level of an obsession.