Roarsch
U.N. soldier Roarsch is being blackmailed by some zany, loony assholes. Despite his attempts to extricate himself from this absurd situation, he still gets reamed in the end. After his belated return to the U.N. base in Southern Hungary he capitulates under the brutal interrogation of his Superior, Captain Weaver, and for a brief moment realizes that he is a jerk, was a jerk, and always will be one.