Rising Dragon
Once upon a time in China, people sent prayers to the dragon. Lately it became a metaphor for the nation itself – China as a sleeping dragon. How do the young elite preserve ancient traditions whilst the national economy booms? Four Chinese students prepare for their future. They prepare to rise, like an awakened dragon.