Ricardo Ricorda
Ricardo is struggling with a creative block for his final piano piece. In search of inspiration, Ricardo delves into his own memories. The room comes to life, and through the chaos of his studio, he relives key moments of his life. The music is born not just from notes, but from the essence of his personal history – a composition infused with memories.