Reset
After two years of dramatic changes and health distancing related to COVID-19, Reset takes us on a rediscovery of our planet Earth, from the Arctic Circle to the white sandy beaches of French Polynesia. Young sportsmen have decided to give an exceptional meaning to their lives by combining the practice of extreme sports with natural elements.