Repérages
Victor, a renowned filmmaker, has started work on a film adaptation of Chekhov’s play The Three Sisters. The project is in fact a pretext so that Victor can patch things up with Julie, his ex-wife, an actress whom he still loves. The ensemble includes Cécilia, a conscientious Italian actress, and Esther, a more carefree debutante who soon manages to exasperate Julie.