Reno
A narrative fantasy film in which two people discuss a situation that increasingly resembles their reality. They live in a glass bungalow on a gigantic roundabout. The exhibition situation that both figures mentally play out is laid over their visible reality in their living room like a transparent foil. A reflection on the origin of ideas and the desire to be the centre of attention.