Rejoignant Baudelaire
In love with poetry, but also with the beneficent evil and the poetic hell which lie behind the pen and the voice of Charles Baudelaire, Riccardo gets rid of his clothes and puts on those of Baudelaire,showing the difficulties for artistics expressions, to satisfy his call for truth. It is a journey which retraces the places loved and hated by the poet: a need suggested by CBD himself. How to do it, it was impossible to write.