Reduit
An officer and a young soldier are keeping watch in a bunker. The night is long and the mood rather sober. But when alcohol enters the picture, the constraints of their involuntary togetherness gradually slacken. With each swig, the two men become more talkative and begin exchanging humorous tales and jokes. Although confiding in one another in this relaxed atmosphere is amusing, one of them reveals more information than the other one wants to know. Such closeness is confusing and leads to sudden harassment.