Ravenna Glamour
Strangers act as couples in an old Italian Palace. It is a small collection of poetic portrait of inhabitants of Ravenna, Italy who do not know one another but act in this old palace like couples. A nun, a radio presenter, an artist, a student, a photographer and a martial arts fighter. There is a finger ring that is given but not accepted. The musician Matteo Ramon Arevalos from Ravenna has composed the score.