Qu'est ce que tu en sais?
After Luisa dies Basile brings up their son on his own, giving him lots of love, attention and tenderness, as well as lovingly prepared and slowly simmered meals. Joachim is now almost grown up now. The relationship between father and son seems close and intimate but a certain uneasiness develops. In any case that is what Joachim feels and what he writes to Pierre, a childhood friend of his father’s, in a thinly disguised cry for help. In his mind Pierre is the only person capable of loosening the tangled cords tightening around Joachim and his father.