Pour ne pas t'oublier
The memories of a 70-year-old man gradually fade. What is one to do when the lights go out? First and foremost, one must not alert the family. Stay in control no matter what. How? By stubbornly writing again and again one's name, one’s age and the story of a trip to Italy taken with the woman one loved. That was yesterday, a long, long time ago.