Pierre Landolt – du rêve à l'action
A portrait of banker Pierre Landolt who divides his time between his farm in Brazil and Switzerland, where he is a member of the board of directors of Novartis and Syngenta. The daily life of a man torn between convictions and contradictions: engrossed in his projects of sustainable development in Brazil and in Switzerland (biodynamic agriculture and farming, pisciculture, and carbon sequestration), he is also committed to two multinationals whose human, economic and social policies are often subject to controversy.