Peurs primales
A young blind woman in her flat at night. A noise. Discomfort. Perhaps a presence. A child in his room in the dark. Shadows on the wall. And then there is the woman alone in her laundry room. Lives intersect, fears intermingle. Lingering emotions remain, a mood. And the fears. Primal fears.