Peter K. – Alleine gegen den Staat
Peter K.’s battles with the state force him to face his most fearsome and unpredictable opponent: himself. After the death of his mother, Peter K. is threatened with eviction from her home where he cared for her. He struggles to defend his refuge from his estranged sister, the city government, and finally, armed po- lice. His conspiracy theories and writings spiral into a violent reality, making him a renegade celebrity. His growing fear and solitude bring on childhood nightmares, while his court battle reveals a dark family past.