Pescatori di corpi
The film follows the crew of the Alba Angela, a clandestine fishing boat, as their destinies cross path with Ahmed, a refugee who now lives illegally on the boat that, before becoming his home and prison, brought others like him to Sicily. An intimate portrait of indifference in the face of immigration.