Persi
Carla and Davide live a peaceful quite life with their son. But the balance is frail. The news of two young women found in a hidden cellar, where they had been kept for years, reopens Carla’s old wounds and raises Davide’s hope. What happened on that day 10 years ago, that changed this couples life forever?