Persée
Twenty-year-old Loïc would like to be a filmmaker but his mother has decided otherwise for him. She finds him a job as a janitor at an international firm. Only the smile of the young receptionist, Sofia, is capable of rendering Loïc’s nightmare somewhat bearable. After he misses the chance to make the most important film of his life, however, he escapes into his make-believe world.