Pepsi, Cola, Water?
A short experimental documentary and final chapter of “1971, Sun Ra in Egypt” an ongoing research project based on the life and work of the legendary American jazz pioneer, mystic, poet and philosopher Sun Ra. The project takes as its starting point Sun Ra's 1971 visit to Egypt.