Pas vu pas pris
Alice, 15, has a date with Mathieu. Her friend Julie lends her a pretty red dress, which does not fit her old sneakers. They set out together in search of the perfect pair of shoes, but nothing turns out as expected. This short lesson in cinema looks into the function of match cut: by showing what a person is looking at, one can understand what that person is feeling.