Paroles d'artistes / Portraits d'artistes
This film is the fruit of an encounter between cinema and the fine arts. Filmmaker and artist Catherine Gfeller aims her camera at twelve contemporary Swiss artists and expands their works through a cinematographic perspective. Painting, drawing, sculpture, photography and video are reinterpreted, camera and microphone in hand.