Paradies
For the three workers of the company “Styx“ it is everyday business: living in the company van and driving overland to get from one place and time of death to the next – terminating people, packaging them and sending them off. They live a monotone life doing their daily chores for a society that developed a pain-free system for people’s passings. Suddenly, the three find themselves confronted with their own termination and start to question and bend the rules of their world.