Overbooked
As a result of a booking error by her travel agency, Vanessa winds up at a “rustic lighthouse for the individualistic tourist” instead of an exclusive luxury resort. What a shock, also because the spartanic furnishings and eccentric lighthouse caretaker put Vanessa’s patience to the test. And the fact that the only guestroom in the lighthouse was given to more than one person at the same time makes neither her nor the young man seeking peace and solitude very happy. Confrontations are bound to occur, and the three clash over and over again on this tiny island.