Ouverture d'une armoire
It is amazing what can be hidden away in a dusty old wardrobe. The film «Ouverture d'une armoire» illustrates this, using limitless combinations of art forms, such as dance, music and film. Colours, as well as the movements of the body, cast a spell on the inner life of the wardrobe and transform it into a space of poetry and reflection.