Oscar Wiggli, sculpteur et compositeur
The film evokes the work of the artist Oscar Wiggli, a secretive personality with a fertile mind and originality rare in Switzerland. His body of work establishes the powerful connection between sculptures and electroacoustic compositions. Currently, given his advanced age, Oscar Wiggli dedicates his time to musical composition and collaborates with the world’s most important creators of electroacoustic music.