Operation Adios
The three station employes, Hirschi, Heinz and Grunder are tired of their dull work. For once they want to enjoy life and thus steal suitcases of passengers and deposit them in lockers. Each suitcase has a key and each key holds a new life. What looked like a promising idea in the beginning does not end well for all...