Ondes de choc - Sirius
Five days before D-Day, the day of the last voyage of the Order of Sirius, a sect nestled in the Vaudoise Alps, Switzerland. Five days during which a community of 48 people, women, men, children, fed with esotericism and guided by a narcissistic guru, will test their faith and be deprived of their identity. Five days in which every gesture could be the last.