On Location
The story of a village and its people, the portrait of a rural community living in a world of tradition and modernity. Running around the local theatre troupe's rehearsals for their new play, this village chronicle takes you for a journey in a place where time follows its own pace. A universe where the contemporary challenges are expressed in a peculiar way, as it is in Switzerland.