Odyssee in A-Moll
Wherever Toni shows up, even a meat counter turns into a regulars’ table. Ever since the musician chucked his guitar, he lingers through life as a well known grumbler. When a parcel is mistakenly delivered to his door, he gets into his car without further ado, trying to find the right addressee. Already at the first crossroads a seemingly endless odyssey begins to unfold.