Nwa-Mankamana
In 1947, Marie Tinguely leaves her homeland to go work in a hospital for the Swiss mission in the South African bush. After her death, the films shot over 25 years as a missionary, as well as some of the letters she wrote are found in a family apartment. The filmmaker decided to explore them.