Novembre
A small village of the Sundgau region, Ferrette, in the last foothills of the Jura, overlooking the Alsace plain. A rocky hill. Some castle ruins. An old family house. A mother, aged 87, and her son, aged 62 live there. The mother waits. The son idly passes the time of day.