Non Sono Più Cappuccetto Rosso
A woman and her fears: shadows and monsters that have always accompanied her. A secret hidden in the depths of her mind, ready to resurface thanks to psychotherapy. A woman who chooses to face herself with strength and determination, determined to take her life back in hand because she understands that it is never too late to be happy.