Nomaden
Camping sites at the Lake Neuchâtel. The thirty-year-old Anna is on her photo research. She travels around to find locations for a movie production. She feels under pressure by her clingy boyfriend who constantly calls her. But she takes all the time she needs. She meets the drifter Jonas. Together they discover the shortlived communities.