No quarto da vanda
Life has misunderstood me. I have lived in ghostly houses abandoned by others. Houses even a witch would not have inhabited. But sometimes I found a house which was worth the trouble. All of my houses, every one of them, were furtive. They had been abandoned. If those had been good people, they wouldn't have demolished the houses. And yet, house after house. I have paid more for what I didn't do than for what I did.