Nixen
Jonas is sick and tired of being ordered around by his older brother at the swimming pool. Then, he rebels and his courage is well rewarded. What the water nymphs whisper to him during his dive in the forbidden area of the pool is not revealed to his big brother: green swimming trunks are not sexy!