Nani
The filmmakers 89 year-old grandmother (swiss-german: Nani), finds time - after her husband dies - to look back on her life and deliberate her thoughts about ageing and dying. The film was shot during one year, showing an intimate portrait about the process Nani is going through after the death of her husband, the chores of her everyday routine living now alone and her reflections about being near at the border between life and death.